Funnet sin plass.

Ja etter litt hit og litt dit har mine nye skatter funnet sin plass.Elena var ikke veldig imponert over dette kjøpet,hun syntes ikke kofferten var noe fin.Nå har den fått plass på toppen av oldefars gamle kommode,med alle mors skjerf i.Bella ment det nesten så ut som i en butikk,og var ganske tøft 🙂

Bilde har fått sin plass i mors stue,Jeg bare digger det for det passer så fint inn sammen med møblene i det rommet :-)Jeg er ikke som alle andre,og vil ikke ha det som hos alle andre.Finne seg selv og være stolt av den man er,alle kan jo ikke bli noe stort her i verden da :-)Alle vil ikke ha bare hvite møbler da,jeg liker meg best når det ser ut som i en Agatha Christie episode jeg.Men heldig vis er vi forskjellig,ellers hadde det vert fryktelig kjedelig 🙂

Det viktigste er at man er den man er,og liker det man liker.

God natt.

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg