Må man alltid si det man tenker?

Ja må man det?Når man vet det kan såre andre,og det egentlig ikke er så viktig.Må man alltid påpeke feil andre gjør ?Jeg er som regel klar over at jeg har gått på en smell jeg selv,og tenker neste gang gjør jeg det annerledes.Men det er jo ikke alltid så viktig heller,for feilen var ikke så viktig.Alle har vi vell våre smeller tenker jeg.Men  så har vi noen som leter etter feil hos andre,og elsker og påpeke dem.Disse har vel ikke gått på en smell tenker jeg :-))))Nei da ,tror det vel selv da,men alle har vi vel vert der eller?Jeg tenker mye jeg men alt behøver ikke komme ut av munnen,noe kan bli i mitt hode for det er ikke passende der og da.Så kan man vel hell er ta det opp ved en sener anledning hvis det ligger og gnager,og gnager.Og noe må tas opp ja,for det er viktig for meg.

Får du din ros men så kommer det et men ette. Er det da ros?Du har vert flink men du kun jo ha gjort det bedre,ros med bi smak som får deg til og synke sammen eller?Da burde vel men kommet ved en annen anledning tenker jeg.

Prøver man og rette opp i sine liv og gjøre ting bedre,må man da bli sett for det.Hvis ikke er det jo ikke noe vits og snu på ting da.Eller er det,er du en taper så vil du alltid være en taper?

Må vel se litt på oss selv og ha litt mer aksept for at ikke alle er som oss tenker jeg.Jeg er ikke feilfri og det regner jeg med at ikke andre er helle,men behøver ikke påpeke det hele tiden.Men konsentrere seg om seg selv og lære og holde munn når det er bare bagateller og slarv. 

Eller hva mener dere?

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg