Mammas lille gull<3

Ja det er mammas lill gull og onkel<3 Selv om han er blitt ganske stor så vil han alltid vær mammas lille gull.Rart med førstemann,huser første skoledagen med han mye bedre enn med søsknene,var jo første gangen for meg så det var noe nytt.Han er jo egentlig ikke så liten da,har rukket og bli 32 år da.Tatt igjen sin mor som er bare 29 år:-))))Og jeg må si det var ganske tøft når vi var ute på byen sammen og alle trodde vi var søsken.Velger og tro at det er jeg ser ung ut da 😉

Vel det er jo bare 17 år i mellom oss da.Så glad i denne store gutten min,som alltid kommer til og være mammas lille gull.Selv om han har flyttet fra mor for lenge siden,og har verdens søteste forlovede <3

Jo da jeg elsker alle mine barn over alt på jord,men nå er det et halvt år siden sist jeg så denne kroppen.Banker litt ekstra i mamma hjertet da <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg