Ta litt vare på seg selv.

Ja i dag tenkte jeg det var på tide og ta en liten oppussing på seg selv.Siden jeg har alle disse fantastiske barna Har jeg ikke kunnet bruke masse penger på slikt,men det vil ikke si at jeg ikke tar en dag til meg selv hjemme :-)Da kommer jeg jo mye billigere ut av det,siden jeg en gang har gått frisørlinja så går det greit.

Sitter her med ansiktsmaske og hårfarge i håret og nyter en kopp kaffe,mens dette virker så jeg skal bli riktig så vakker ja ;-))) 

Håret må ikke farges fordi det er grått,men rødt 🙂

Ja da var jeg klar med sommer kjolen på,ut i solen og nyte 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg