Ja disse barna da :)

Satt og på Hoffern på tv 2 i kveld jeg, i mine ører sa han ting jeg må si jeg likte ja.Har for det meste været hjemme med flokken jeg da.Når du har så mang så er deg økonomisk sett ikke noe trekk å ha dem i barne hage.Hadde jeg jobbet fult og hatt dem i barnhage hadde jeg vel gått i minus,med alle utgifter med reise,barnehage og dyrere kost utgifter.Fleste av dem har vert i park 3 dager i uken,for og være sammen med andre barn.Philipe var i barnehage når jeg utdannet meg til frisør,og Elana fra hun var 4 til hun begynt på skolen.Tror ikke de har hat vont av og være mye sammen med mor :-)Er vel jeg som har tapt mest med ikke og ha vert i arbeidslivet i alle disse årene 🙂

Jeg må jo si jeg har vert heldig,har hat lite problemer med mine barn.Men som Hoffern sa det og være en rettferdig forelder er viktig! Ikke alltid lik lett tror jeg.Blir nok en større utfordring når de blir eldre,for da vil jo vi foreldre også leve våre liv.Mange av oss starter jo nye liv med nye partnere,ikke alltid like lett for barna det.Er det da like lett og være en rettferdig forelder når vi blir dratt mellom den nye partneren og barna våre?Men hvor skal lojaliteten ligge?Jeg vet hvor min er jeg!Mine barn har så absolutt ikke alltid rett,men det har ikke min partner heller.Da er det opp til meg da og se hva som er rettferdig :-)Ikke alltid lett og være ny partner heller,spesielt når du ikke har barn selv.Men han gjør en himla god jobb<3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg