Ros og ris.

Ja som dere sikkert har forstått så har vi tilbrakt noen fine dager på Bader`n.Jeg har sittet og sett på badevaktene der i år.Er innom på toalettene og vasker jevnlig jentene som jobber der i år,rent og fint.Så når jeg skulle gå så sa jeg det til dem jeg,litt forlegen ble de da.Jo da de gjør bare jobben si,men er det ikke viktig og si det når noen gjør en god jobb også da.Vi har ikke vanskelig for og si fra hvis vi ikke er fornøyd,ros sitter som regel litt dypere inne det.Men det motiverer jo til og fortsette og gjøre en god jobb,og kanskje en enda bedre jobb 🙂

Er vi ute og spirer på restaurant så kommer dem jo bort til bordet ditt og spør,og vi svarer jo at det er bra.Selv om vi er litt mellom fornøyd vi.Jeg,gubben og Elena var på Plantasjen og var litt sultne så vi bestemte oss for og ta en mat bit der.Og jeg må si for det jeg betalte som  var 59 kr så var det helt topp.Gubben gikk bort når vi var ferdig med og spise og takket for maten,ga dama litt ros.Hun ble litt forfjamset og forlegen hun :-)Hva sier det oss,jo vi er ikke vant til og få ros nei.Og ikke minst rosen sitter langt inne hos aller fleste ! Noe vi bør tenke litt over ?

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg