Ny gammel ting :-)

Ja nå har jeg fått meg en ny gammel ting,har jaktet på denne en stund ja.Jeg har jo en visjon i hodet mitt om hvordan,og hva jeg vil ha.Når mann skal ha gamle ting til en rimelig penge må man være tålmodig,og hele tiden være på jakt.Nå endelig fant jeg det kleshenget jeg var på jakt etter til soverommet,JIPPI 🙂

Ja jeg har jo også jobbet i klesbutikk noen år,så det henger nok litt igjen ja :-)Men for meg så var det det som manglet på soverommet,så bare vi får fikset skap til far så er jeg fornøyd med det rommet.

Men er jo ikke ferdig med og jakte da,andre ting til andre rom som må spores opp ja :-)))))

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg