Pulled pork…..

Ja det var dagens middag i dag.Jeg er ikke noe spesielt glad i svinekjøtt så jeg driver jakten på og få svinet til og smake.Fant en familieribbe i fryseren jeg måtte få brukt opp,så da ble det pulled pork inspirert av Jamie Oliver 🙂

Dette har jeg gjort med svinet :-)))))

2 rød løk i skiver

2 hakkede hvitløk fedd

2 hakkede chili

1 rød,gul og grønn paprika i skiver

3 ss paprikapulver

1 familieribbe gnidd inn med rikelig med salt og pepper.

En god runde med olivenolje over,så ca 1 l kraft.I ovnen på 140 grade i 4 -5 timer.Dekket til med aluminiums folie.

Coleslaw oppskrift

Et halvt kålhode i tynne strimler.

2-3 gulerøtter i tynne strimler.

1 eple i tynne strimler.

1 dl majones.

1,5 dl rømme eller creme fraiche

2-3 ss sitronsaft

Sukker og salt etter smak.

Bland alt godt sammen og nyt 🙂

 

Oppskrift på BBQ-saus

Stekesjy,1 boks med hakkede tomater,1 ss Eplesidereddik,sukker og salt etter smak kokes opp.La det tykne litt så er den klar til servering 🙂

Jo da svinet ble ikke så verst det,men svin er svin for meg 😉

Da er det på tide og se på noen kjekke menn løpe etter en ball da 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg