Kake mareritt :-)))))

Ja jeg holt på med rose laging,og andre kakepynt prosjekter til sene kvelden i går.Nakken var ganske stiv når jeg ga meg ja:-(Dette har nok resultert i en natt full av drømmer om kaker som ikke ble så bra som jeg ville ha dem ja :-)))))

Så her er det bare og sette igang og håpe jeg ikke er sann drømt :-)Trekke pusten dypt,senke skuldrene og kose seg.Da går det vel tålig bra får en håpe,og ikke minst kanskje ikke være så kritisk til en selv 🙂

Ha en fin dag dere 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg