Klarer ikke å forstå……

Vi blir jo så glad i disse dyra,og dette er min øyensten.Jo da kjempe glad i Pepsi og Bolla også,men for meg er denne dama spesiell.

Klarer ikke å forstå at noen ikke tenker lenger når de tar på seg et dyr jeg,man vet jo sånn ca hvor gammelt det dyret vil bli.Jo da det kan jo dukke opp endringer i livssituasjonen som gjør det vanskelig og beholde dyra våre.Pepsi var en som var en av de,men han lå ikke på gis bort.Han var 1 år og vi ga noen tusen for han.Må man gi noen tusen så tror jeg at for mange så tenker de nok mer over om dette er noe de virkelig vil jeg.

Chanel er en hund man skal være veldig glad i pels for og ha.Hun er den fjerde Afganeren jeg har,for meg er det hunden med STOR H <3 Med en personlighet som er rar og nesten litt mennesklig til tider 🙂 

Chanel er tv slave hun,det meste som er på tv ser hun på.Men hunde programmer er jo helt topp da 🙂

Og ikke minst er hun en dame som liker og ha det behagelig:-))))))

Vakker er hun jo også i all sin prakt,her sammen med “bestemor ” og oppdretter 🙂

Men Chanel selv er ikke helt sikker på om hun liker dette hun :-)))) Men det gjør mamma og Elena,så hun må jo bare da.

Puta var hun og hentet selv i sofaen.Kan jo ikke annet en og bli betatt å elske dette vakre dyret da <3

God natt sier Chanel og jeg <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg