Sko kupp :-)

Har vert hos en bekjent i dag som har drevet sko butikk,hun hadde en del til overs etter at hun ga seg. Fire par sko priset tilsammen for 3746 for 200 kr,må si jeg er fornøyd ja 🙂

Da var jeg så raus og kjøpte et par til Shari også 🙂 For med så mange og handle til så har jeg alltid vert på jakt etter billige kjøp.Min eks kalte 

meg for feilvare dronninga :-)))))) for jeg fikser og jeg ordner,symaskinen er jo min venn:-)Vil jo ha mest mulig for de få kronene jeg har til slikt da.

Dess uten elsker jeg jo sko da <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg