Salg salg salg yes :-)

Ja nå er det morro og være på kjøpesenter om dagen,masse billig og finne.Salget er i full gang,for og gjøre plass til høstvarene som kommer i plomme i år også ja 🙂

Denne toppen er jeg nå lykkelig eier av ja,såååå fin 🙂

Alt dette for bare noen få hundrelapper……….Ja nå er det morro for mor ja:-)

Disse buksene er jeg stykt redd for at jeg ikke får se så mye til selv 🙂 Har fire jenter som “låner”mors klær 😉 noen ganger må jeg spørre om jeg kan være så snill og få låne tilbake mine klær :-))))))) Tar det som et kompliment jeg,jentene liker stilen til mor <3

Gubben og jentene er på hyttetur,så nå ser dere hva jeg koser meg med når jeg er alene :-))))

Ha en fin kveld.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg