Inviterte Shari ut.

Etter og ha tilbrakt mesteparten av dagen borte fra heimen,og ingen andre som ventet på meg enn hundene.Da var ikke lysten til og lage noe mat veldig stor hos mor nei.Stakkar Shari jenta mi er oppe 0500 om morgenen denne uka for hun har tidlig vakt,hjemme 18,30.Så da tenkte  mor at det ville være veldig hyggelig og invitere henne med ut på middag:-)Jeg slipper og lage mat,spise alene,så gjør jeg noe hyggelig for Shari,en vinn vinn situasjon for oss begge tenker jeg <3 Det ble en hyggelig mor,datter middag på Aurskog Thai kitchen. God rimelig mat og blid betjening 🙂

Viktig og kunne bruke litt tid på en og en av barna av og til når de er så mange. Tror nok det er viktigst for jentene mine,uansett alder.Gutter er gutter er det så nøye da,da må vi jo prate sammen da jo :))))))))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg