Bare hjemme.

Når du er bare hjemme trenger du ferie da ? Ja da jeg er stort sett bare hjemme jeg. Selv om det ikke ser slik ut så er det en grunn til det,gjør ikke kroppen en tjeneste med og føde 8 barn nei :-/ Prolapser og fibromyalgi men jeg jobber med og gjøre mine dager best mulig 🙂 Ikke alltid hvile som er det beste,selv om det er det man har mest lyst til.Hviler man og sover,vil man bare hvile og sove mer,kommer inn i en ond sirkel da.Holde hjulene i gang sakte men sikkert funker best for meg 🙂

Når man bor slik til som jeg,som er som og være på hytta hele tiden så trenger man og komme ut og se folk.Har jo ikke så mye med andre og gjøre da,behovet for ferie og forandring er vel kanskje enda større da.Ferie for og utvikle seg og få andre impulser tror jeg er mer viktig for oss som BARE er hjemme.Reise litt bort og senke skuldrene ja det har vi alle behov for,om vi er på jobb eller  bare er hjemme .

Så jeg sier god ferie folkens ta dere en tur et eller annet sted,det skal jeg 😉

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg