Venter på jentene <3

Ja nå gleder jeg meg til at jentene skal komme hjem til a mor <3 Jo da gleder meg til at gubben kommer også,men jentene er jentene <3

Meg og tre av de vakre jentene mine <3 Her er også en påminner til meg om ikke og få den dårlige iden om og klippe håret kort igjen !!!!

Her er jeg og nesten alle jentene mine,bare Shari som mangler.Hun tar blide for hun hadde ikke det rette antrekket,er ikke hennes stil sier hun 🙂 Og her har jeg tatt til fornuft og latt håret gro 🙂

Tror det er to hunder som også vil sette pris på litt mer liv i huset,mor er litt kjedelig hun.

Nyt dagen folkens 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg