Ååååå så vanskelig og pakke….

Det er så vanskelig og pakke når man skal ta seg en liten tur.Har jo ikke noe og ha på meg,ha ha ha .Jeg pakker,om bestemmer meg og pakker igjen.Varmt så mye topper,men det kan jo bli kjølig på kvelden.Jakke eller ikke jakke,huff dette er ikke lett nei 🙂

Ja jag ska jo ikke dra før utpå dagen i morgen,så rekker og pakke og re pakke flere ganger kjenner jeg meg selv rett.Og skulle det bli behov for jakke og jeg ikke har noen med da er det vel en og få kjøpt tenker jeg 😉

Nå skal dere få fri fra meg noen dager,tar en liten ferie jeg.Men har bestukket Cassandrea “200 kr var det som skulle til :-)” til og være gjeste blogger,så dette kan jo bli virkelig interessant for dere :-)) Satser på at hun gjør en god jobb,som vikar for mor <3

Jeg sier god ferie,og mønstrer av til lørdagkveld da hører dere nok fra meg igjen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg