Datter som blogger for mor

Hei, nå er det Cassandra som skriver her. Jeg er så heldig at jeg skal få lov til å blogge for mamma mens hun, Isabella, Elena og Arnt er på en liten tur til Danmark. Så de neste dagene er det jeg som kommer til blogge mens mamma er på tur, håper de nyter turen og koser seg masse for det fortjener de alle sammen. 

Akkurat nå sitter jeg hos Malin sammen med Ingrid, har vært lenge siden jeg har sett dem begge nå så det er utrolig koselig å være sammen med dem igjen. Jeg fikk dessverre ikke være med på dansketuren denne gangen, men det tar vi igjen en annen gang, men jeg er jo så heldig å har fått være med til Bamble sammen med de to andre minste jentene og Arnt i 5 dager så det går fint for meg 🙂

Slenger med et bilde av oss minste jentene som er tatt i Bamble.

Nå ønsker jeg bare de andre en god tur, og en god kveld videre til dere!

 

Xoxo Cassandra

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg