Bakt potet til middag med Shari

Hei, det er Cassandra her igjen 🙂 Har fått en del oppdateringer fra mamma og de andre, og det er ser ut til at de storkoser seg masse, tror de har vært på en shoppingtur idag, det er jo vel fortjent det. Jeg derimot sitter bare hjemme og slapper av foran tven litt, tenker jeg skal legge meg litt i solen snart for å jobbe videre med brunfargen, hehehe! Akkurat nå er det grey’s and Anatomy som går på tv, det gjør ingenting for meg for jeg liker den serien jeg!

Shari slutter på jobben nå så når hun kommer hjem er det tid for litt søster til hvor vi skal kose oss med bakt potet og bare slappe av resten av kvelden, det gleder jeg meg til og det skal også bli deilig. Slenger også med noen bilder fra turen til de andre så dere får se hvordan de har det.

Jentene som koser seg det!

Også et kjempe fint bilde av mamma og Arnt

Ser ut til at det de koser seg masse!

Ønsker dere en god helg og en fin dag videre 🙂

Xoxo Cassandra

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg