Ble en LAAAANG reise hjem!!!!!

Ja vi startet dagen med frokost i Fredrikshavn kl 06,30 i går.For og rusle bort og være i god tid til og gå på båten.Et lite stykke på veien kom Arnt på at han hadde glemt noe på hotellet,måtte snu og løpe tilbake til hotellet 🙂 Vi satt på en krakk og nøt morgensolen,nydelig temperatur kl 08,00 på morgenen.

Men når vi skulle gå om bord på båten så fikk vi beskjed om at førerkort var ikke gyldig ID kun pass,men når vi dro så var førerkort gyldig ID.Ja der stod vi,fikk beskjed om at eneste utvei var og ta båten til Gøteborg og prøve og komme oss viere der fra.Få noen til og komme og møte oss med passene våre.For på båten til Oslo kunne vi bare glemme og komme med,det var ikke mulig uten pass nei.

Ja her sitter Elena,Bella og jeg som små linselus i bakgrunnen,kom da i VG :-)))) Ja Hvis vi var heldig så kunne vi muligens komme med en  båt til Gøteborg kl 12,15.Det var første mulighet,i verste fall så ville vi i det minste med sikkerhet komme med båten som gikk kl 24,15.Med beskjed om og tusle med i Fredrikshavn og kose oss i fin været.

Flere tekstmeldinger fra Stena line hadde vi fått om at vi måtte ha gyldig DI.Men når de bestemte seg for at vi kunne få komme på ved og vise førerkort hørte vi ikke noe,vi som valgte og gå ned i byen istedet for og sitte på det varme terminalen som vi fikk beskjed om at det var bare og gjøre.For her kom vi ikke noe sted før tidligst 12,15.

Så vi fikk tilbringe litt lenger tid med sko shopping 🙂

Siste mann på båten som gikk til Gøteborg,med et nødskrik var vi,puh:)

Ja så var vi i Gøteborg kl  15,30 da 🙂 Snille ,herlige Ove var på vei for og hente oss med pass og utrolig godt humør 🙂 Tusen takk til min snille eks mann som reddet oss.Du skal få noe fint,bare jeg klarer og tenke ut hva :)))

Men man må jo bare se det positive i det.Mor hadde jo ikke vert i Gøteborg hun,så da fikk a en tur ditt også på kjøpet :-))))

Middagen ble inntatt i Gøteborg:-)

Så ente vi opp i Halden,etter og ha kjørt en lur vei :-))) for og slippe og stå i kø over Svinesundbrua .Men der stod det jo ingen og stoppa oss i hele tatt,så pass måtte vi jo aldri vise for og komme inn i Norge.Litt skuffende etter alt det peset 🙂

Her fikk vil lov til og være med og bære flytte lass for Julian,og det bar vi gatelangs.Måtte være litt av et syn tenker jeg :-)))) Før kveldsmaten ble inntatt i Halden.

Ja det var litt av en dag ja. Frokost i Fredrkshavn,middag i Gøteborg og kveldsmat i Halden. Her fikk vi mere opplevelser på turen enn det vi hadde forventet.Men må jo bare ta det med det smil 🙂 og enda en takk til Ove som stilte opp for oss 🙂

Og jeg tror vi alle har kost oss på denne ferieturen,med litt spesiell avslutning.Var jo bare 5 timer senere hjemme enn forventet,med denne omveien 🙂 Ta det med et smil,og en opplevelse rikere.