Plenklipping noe dritt :-/

Ja plenklipping er noe dritt !!!!!! ikke for de at det er jeg som klipper plenen her i huset nei.Beklager men det kan jeg ikke gjøre jeg 🙂

Jeg er så uheldig og ha gress allergi,som jo er en fordel når det kommer til plenklippingen.Men ikke noe fordel når gresset er klippet nei.Selv når jeg har tatt allergipilla mi merker jeg det ganske bra.Sår i øynene,tett i øra,lei i halsen,trykk i hode,nyser og nesa klør.Så da er det bare og holde seg inne litt da.Men jeg får mye av det inn også,da hundene har det med seg i pelsen inn.I dag har jeg støvsugd tre ganger.

Blir vel bedre i morgen får jeg håpe.Måtte gresset gro sakte så det blir lenge til neste gang det må klippes.

Snufs og nys her blir det nok tidlig kvelden tror jeg.

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg