Dagens hjelpere.

Arnt er dratt til Torp for og hente flere Amerika gjester,tar jo litt tid det.

Mor har ikke hatt noen god natt så går litt på reserve tanken her nå.Men er så heldig som har så snille hjelpere jeg :)Cassandre er i full gang med og støvsuge og re senger,snill er hun <3

Søte Elena er i full sving med baking,så jeg skal ikke klage som har så flinke barn som hjelper meg når jeg ikke er på topp.

Da er jeg sikker på at dette kommer til og bli en bra dag for mor 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg