På kino.

I dag har jeg vert på kino sammen med denne herlige gjengen her.Vi så Børning,kan anbefales og ta en tur på kino for og se denne morsomme filmen.

Ble litt sen middag i dag,etter kinoen så måtte finne på noe raskt.Ble gratinerte terteskjell det er enkelt og greit.Jeg lager en tykk hvit ostesaus med litt blåskimmelost i lar den stå og trekke til den er tykk og god med litt gulerot og brokkoli.Legger fiskepudding biter,reker i skjellene og heller over saus,legger en bit rå laks på toppen.Strør over ost og setter den i ovnen på 170 grader i 4-5 min.Serveret med noen friterte innbakte reker og ostesaus.Enkelt og raskt,jeg er mett og god og koser meg med et glass vin 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg