Rødmer :-)

Ja nå begynner druene til mor og rødme.Jeg går stadig vekk og titter på dem og følger med på utviklingen.En måned til nå så skal de plukkes ned,er så spent på hvor mange kilo det blir jeg:-)

Vakre er de der de henger ja 🙂 Blir så mye i år at jeg satser hele inn høstingen og prøver den lange prosessen på og lage en god vin.Noe jeg ikke er sikker på om jeg får til men :-))) Har satt en vin på rips og blåbær som skal tappes opp i disse dager,spent på hvordan den er før lagring jeg.Men trening gjør mester har jeg hørt så 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg