Nr 10 ferdig.

Da var alle delene på Marius-genseren til Bella klare. Så da er det montering som står for tur.

Da er det frem med min kjære venn symaskinen. Vi har ikke noe problem med og komme overens vi to. Hadde jo en mormor som satte meg ved symaskinen fra jeg var 4-5  år.Noe jeg er veldig glad for i dag <3

Jeg har selvfølgelig mormor gamle sveivesymaskin som hun hadde arvet fra sin mor,min oldemor stående til pynt.Dette er mer enn en gammel symaskin for meg,for det var denne jeg læret og sy på sammen med min elskede mormor <3

Da var jeg ferdig med genser nr 10,så da er det vel bare og komme seg ut og kjøpe mer garn da 🙂 Det går ikke like fort lenger da fingrene ikke alltid er like gode lenger,men får bare ta tiden til hjelp så går det 🙂

Da var jeg klar for og ta meg en tur ut av huset 🙂

Så må dere ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg