Dekke over driten :/

i dag når jeg hadde kjørt jentene på skolen måtte jeg kaste inn håndkle. Ryggen var stiv som en stokk,hode tett som ei pott.Hadde det bare vert influensa så hadde det jo gått over,men nei sånn er det nå og da :-/Fikk sparket meg igang 12,30 tiden.

Starte denne fantastiske dagen med og slippe min 3 uker gamle telefon i do,den virker men vil ikke lade så da er jeg vel snart uten telefon 🙁 når jeg ser i speilet ser jeg et slitent dratt ansikt,blir jo ikke noe bedre ut av det.Så her er det bare en ting og gjøre,dekke til dritten ! frem med sminken,ser man litt bedre ut så føler man seg litt bedre også. Er jo ikke nødvendig og se ut så man skremmer seg selv ved og se  i speilet heller 🙂

Så kommer jeg hjem etter og ha hentet jentene og ster på en kopp kaffe for og slappe av litt.Da roper Elena “mamma Pepsi kaster opp” hiver meg ned i sofaen for og få tørket opp det som ligger på teppe under bordet.Da roper Elena pass deg mamma,for på saueskinnet i sofaen lå det også ei kæsse jeg holt på og sette meg oppi :-/

Så skal jeg nå ta en rund her med støvsugeren da,hiver med rundt og river ned matkoppen til Chanel som er full med tørre kuler som spretter utover hele kjøkkenet.:-)))))) kan ikke noe annet enn og le.

Men har jo dekka til  driten med sminke og klistret på et smil,så da ser det ut som det går sååååå bra så 😉

Litt spent på hva resten av dagen vil bringe 🙂

Måtte der der ute ha en bedre dag enn meg <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg