F dag !!!!

Etter turen i do,så våknet telefon min litt til liv etter noen timer,men når jeg skulle lade så,nei da ingen ting skjedde.Kommer hjem i 21,30 tiden har både ringt og sent meldinger,prøver og koble til laderen JIPPI den lader. Men gleden varer ikke lenge,nå har jeg plutselig ingen tjeneste :(Selv om jeg re starter telefonen,bare nett.

Tok en trøste tur innom Cubus,tar med meg blusen og BH og går til kassa.Ekspeditrisen sier søtt det er ta 3 betal for 2,Jeg henter da en sort genser også det har man jo alltid brukt for.Ekspeditrisen sier hva hun skal ha,jeg drar kortet og går ut.Men vent nå litt var det ikke ta 3 betal for 2 ? ikke ta 3 betal for 3? Inn igjen og fikk tilbake litt penger da 🙂 Bra jeg var våken,kan jo ikke være noe annet på en dag som dette :)Så meg vell mange ganger til høyre og venstre når jeg skulle krysse veien ja 🙂

Blir virkelig sliten og lei av en sånn H dag,ser ingen grunn til og sjekke Ekstra kupongen i dag nei 🙁

Det beste er nok og gå og legge seg og dra dyna godt over hodet og vente på en bedre dag i morgen,får jo ikke blitt noe særlig dårligere da 😉

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Hehe, uff. Så kjipt med druknet mobil. Du burde legge alle delene ut til tørk. Hvis der iPhon kan du jo ta ut simkortet i alle fall. Den skjorta fra Cubus var råkul. Tror jeg må innom der en tur i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg