Deilig med sol :)


Ja alt blir jo så mye bedre når solen skinne. Humøret er så mye bedre,og hode ikke så tungt.Jeg har nok genene til pappa,liker best sol og sommer vi to 🙂

I dag har jeg hatt kaffe besøk av en snill jente som låner meg en telefon mens jeg ser om det er noe håp for min.Som takk ble det en klipp på henne og en kjole som ikke passet meg :-)Den hadde jo lappen på så da ble jeg kvitt den med god samvittighet også 🙂

Da har jeg telefonkontakt med verden igjen,men det har gått veldig bra uten også.Har nesten vert litt godt og ikke være så tilgjengelig hele tiden 🙂 

Kos dere i solen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg