Siste innspurt.

Ja nå driver jeg med dagens siste innspurt. Har nettopp tatt paien som blir skolemat til i morgen ut av ovnen,så da er vi klare til i morgentidlig 🙂


 Vert på kamp som våre superflinke jenter vant 2-3 <3 Her er det bare for jentene og komme seg i dusjen og vrenge av seg draktene,for de må rett i vaskemaskinen. Her skal det pakkes til Grue cup så da må alt være rent og tørt til i morgen.

Så nå blir det og sette seg litt tilbake med strikkepinnene,mens jeg venter på at vaskemaskinen gjør jobben sin.Så får jeg hengt det opp før jeg tar kvelden,phuuu.

Brenner nok lyset litt fra begge ender om dagen kjenner jeg 😉

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg