Meg og mine zalando kjøp.

Ja jeg har jo gjort noen bra kjøp hos zalado.Det er så enkelt og greit og bare sette seg ned foran PC, og bla gjennom side etter side med klær jeg ikke alltid finner i butikkene

Spesielt hvis det er kjoler jeg er ute etter for det er ikke alltid like lett og finne den stile jeg liker.Har funnet ut at zalando er stedet for meg,der finner jeg alltid noe jeg liker.Anna Field har masse fint i min smak,og jeg vet ikke noe annet sted jeg kan få tak i det meke i min nærhet.

Fordelen med zalando er også at jeg kan sette meg ned i ro og mak når jeg har tid.Hyggelig og avslappende måte og shoppe på,kan jo også nytes sammen med et glass vin ;-)Noe som er ganske hyggelig da 🙂

Fordelen er jo at her koster faktisk ting det de koster.Ikke noe frakt eller ekspedisjons gebyrer som kommer i tillegg,det er et stort pluss.Andre steder når du kjøper en kjole til 300 kr kommer den fort på 400 kr med alt som kommer i tillegg.

De har masse fine merkevare for den som har en stinn lommebok,det har ikke jeg heller tvert i mot. Men zalando har side opp og side ned med masse fint til nedsatt pris.Noe som passer meg veldig bra 🙂

Alt dere ser meg avbildet i på denne siden har jeg gitt ca 700 kr for.Det er MYE for penga det 🙂 Zalando og jeg er blitt bestevenner vi <3 Så er ikke siste gangen de har hørt fra meg nei:-)

Har du ikke vert inne og tittet så anbefaler jeg deg og ta en titt.Tror ikke du kommer til og angre på det 🙂

xoxo Jacqueline

 

Du kan også bruke linken nedenfor for å linke til hjemmesiden, eller lage en direkte produktlink ved å trykke på t-skjorteikonet i verktøylinjen.
http://bfy.nu/no/CMm

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg