Ikke alt er rosenrødt.

Nei alt er ikke alltid rosen rødt i livet. Vi møter på utfordringer til stadighet både store og små. Her på nett kan det ofte virke som de aller fleste lever i sus og dus,men er det virkeligheten for alle ? Nei jeg tror ikke det jeg,for både unge og gamle så har vi våre ting vi sliter med.Sitter her på sosiale medier og legger ut om hvor glade og lykkelige vi er.Og det vi sliter med trykker vi bare mer og mer inn i oss selv,for alle andre har det jo så himla bra.Vi vil jo ikke være noe annerledes,for her skal lykke spres.

Vel ta meg da jeg har verdens beste barn jeg,en rikdom og lykke <3 Men jeg har en kropp som ikke er venner med meg.Ingen jobb,for hvem vil ha en dame med sliten kropp på snart 49 ? Ingen for jeg har søkt x antall jobber jeg,men en som betaler meg penger på konto det får jeg ikke.

Noe stor hjelp hos NAV er det jo heller ikke og få. Vi ser du er utdannet frisør ja,ja det er jeg. 1985 var sist jeg jobbet som frisør og måtte slutte pga nakke og rygg.Etter 8 barn og mange år er vel ikke det noe for en med utslitt kropp og 4 prolapser tenker jeg 🙂 Løfte og stå og gå hele dagen er vel heller ikke noe jeg kan klare med,så da er KIWI ikke stedet for meg helle tenker jeg 🙂

Klarte og krangle meg til datakortet da 🙂 Men hjelper lite for en avdanka butikksjef det da,når du søker jobb innen kontor. 60-70 søkere som har mer erfaring og er yngre og mer sprettende enn deg 🙂

Så tenkte jeg gå en annen vei,søkte på jobb bo og behadlingssente,jippi fikk komme på intervju jeg.Dama var veldig positiv hun, helt til hun spurte om jeg hadde problemer med rygg eller nakke. Skulle jeg lyve,nei det ville jo kommet for en dag ganske fort.Så det var det. Men det positive var jo at jeg var så interessant at jeg fikk komme på intervju.

Jeg eie ikke annet en min elskede Remi som er min 14 år gamle bil,som jeg er så glad i. Det lille jeg hadde av gull smykker solgte jeg for 5 år siden for og kjøpe julegave :-)))Det var jo fra mitt gamle liv så 🙂 Alt jeg har nå er bare juggel og fjas,for det er ikke noe gavedryss her på den fronten :-)Hadde jeg fått noe hadde jeg ikke solgt det heller 🙂

Så når jeg går og legger meg så er det ikke alltid like lett og sove,derfor jeg sitter her og skriver for dere :))))

Ikke for og disse noen her inne men de som har problemer med at puppa er for små eller leppene for smale har vel ikke så store problemer her i livet tenker jeg 🙂 

Og hvis noen vil gi meg en jobb tar jeg imot med takk :-)))

xoxo Jacqueline

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg