Da er alle levert :-)

Ble ikke fredags suppe i dag,men pølser siden det var så travelt for de som skulle dra til Grue. Jeg må jo si jeg er relativt god til og lage mat,men er det en ting jeg ikke kan så er det og koke pølser :-)))))

De ender alltid opp med og se slik ut :-))))))))

Nå er alle kjørt og levert ditt de skal være .Bella og Elena er sent til Grue,Cassandra er kjørt til en venninne på Bjørkelangen.

Jeg og Victoria stak en tur innom Europris på turen,der fant jeg disse fine koppene til 10 kr stk måtte bare ha 😉

Meg og dagens antrekk består av bukse som Victoria kjøpte feil så den fikk mor :-)Topp arvet av Shari,jakke fra OJ,sko fra kjøp og salg på FB og et gammelt skjerf.Ser helt greit ut 🙂

Ha en fin fredags kveld 🙂

xoxo Jacqueline 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg