Melon på G :-)

Etter en tur i drivhuset i dag oppdaget jeg til min store glede at der var flere meloner på gang :-)Detter er fra frø jeg plukket ut når jeg hadde melon i vår,og puttet i potter.Ble fine planter men var i tvil om det ville komme noen meloner utav det.Så til min store glede blir det 4 stykker <3 så gøy.

Gjorde det samme med chili,og se det kommer ganske mange av de også.Bare fra frø jeg tar når jeg står og lager mat 🙂


 Snart egenprodusert paprika til salaten har jeg også 🙂

For ikke og snakke om mine egenproduserte kjære druer da 🙂 min stolthet.

Her ser vi hvor store og kraftige disse vinrankene begynner og bli. små på siden,de to eldste i miten .Holder ikke med gardintrapp i år for og plukke ned alle druene,må ha stige 🙂 Jeg bare elsker disse plantene <3

Det er så gøy og avle frem sine egne frukte. Skulle vert gartner tenker jeg,må være en jobb som fyller deg med ro og glede 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg