Så gikk lufta ut av ballongen.

Huset er tomt for barn,og etter en dag på Bjørkelangen gikk lufta ut av ballongen :-/ Kom hjem til et tomt hus,sliten som er utgått strømpe og en rygg som sa jeg vil ikke bære deg nå jeg:-)Melte meg bare ut,dro dyna over hodet.Skrudde faktisk ikke på PC`n i går,men nå er det en ny dag.

På Bjørkelangen fant jeg denne 🙂 Og siden jeg ikke er vant til noe gave dryss fra andre tenkte jeg,Jacqueline denne fortjener du.Så jeg kjøpte den i gave til meg selv 🙂

Når jeg fikk kreka meg opp i godstolen satte jeg meg og så på filmen på TV2. Lurt, var jo en skikkelig grinefilm jo.Skammer meg ikke for og si det,felte mer enn en tåre eller to.Var nok ikke bare filmen,men godt og få letta litt på tykket 🙂

Når jeg satt der foran tv med mitt tårevåte ansikt hører jeg det tasser :-)Foran med står dette herlige ansiktet og logrer med halen,men mamma da jeg er jo her <3 kan jo ikke annet en og smelte da,og et smil brer seg over ansiktet mitt 🙂

Har ikke gull og diamanter jeg,jo vent litt det har jeg jo 🙂

Jeg har 8 vakre diamanter innbundet i gull,som står der og glitrer som de vakreste diamanter hver og en <3 Mine smykker <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg