Vin Baronesse :)

Ja nå tenkte jeg jeg skulle bli vin Baronesse:)Mens jeg venter på at druene skal høstes,tenkte jeg det var lurt og prøvesette en vin jeg 🙂 Det ble rips,blåbær og så slengte jeg oppi 2 appelsiner.

Beklager med bildene fra starten var på telefonen som tok seg en tur i do:)))) Men her har det vert tapping og uke svis med ploppig ,og mer tapping.

Så nå er den tappet opp på flasker,og settes til lagring i kjelleren mørkt og kjølig. Blir  nok stående der og god gjøre seg en god stund.Og lage god vin tar tid ja 🙂

Vinen hadde en fin farge og var helt klar og fin,smakte ikke så verst heller 🙂 Men når den får stått en god stund håper jeg den er perfekt:))))

Ha en fin dag 🙂

xoxo Vin Baronessen ;-))))))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg