Jobb jakt :-)

Sitter og leter på nett etter jobber,og der var den. I mitt nærmiljø søker de etter en pizza baker.En jobb jeg kan og faktisk har erfaring fra.Beste jobben jeg har hatt også 🙂


Så her er det bare og slenge inne en søknad eller 🙂 Jobben for meg eller ? Detta kan jeg jo 🙂 Endelig en jobb som roper mitt navn jo.  Her skal jeg sende  inne en søknad ja. Etter 100 forsøk med bare et intervju så må jeg i det minste få et intervju til tenker jeg. Har jobba med pizza ,og en ganske grei en ja,servere kan jeg.Har erfaring  fra det de spør om både som servitør og pizzabaker,så kommer jeg ikke inn på intervju så an jeg bare gi på. Tvi tvi til meg 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg