Lure meg ;-)

I gar kveld tok jeg den lure avgjørelsen om og ikke ta allergipillen min. Trodde det liksom skulle hjelpe litt på slitenheten her i gården,ha ha ha.I dag er øynene leie,snørrete og lei,nyser og nyser,tetter i hue enn vanlig 🙂 Så her er det bare og kaste innpå med en pille og starte kampen mot støv og hundehår,Chanel  røyter ikke men Pepsi gjør det for to så her er det bare og hive seg rundt med støvsugeren og grønnsåpevann 🙂


Veldig dumt av meg og legge ut det bilde av pizzaen i går,fikk sykt lyst på pizza med Serrano og ruccula. Tror ikke det blir noen sure unger hvis jeg sier vi mååååå ha det til middag i dag 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg