En dag i Oslo :-)


 

Ja idag var det opp kl 06,15 for og gjøre seg klar for en tur til Oslo. Satte meg på bussen sammen med Shari kl07,20,kø vardet som vanlig. Var vi Oslo kl08,50,god tid jeg hadde en time l 10,00.Shari skulle hjelpe mor og finne frem,og frem kom vi ja.Etter en ganske lang omvei ja :)))))men kom fram i tide 🙂

Når jeg var ferdig møtte jeg mammas lille gutt Philipe på 32 år som bor i Oslo.Kaffe,kake og hen hyggelig prat på Egon.

Var ingen handletur men fikk med meg noen små ting på turen da 🙂

Så var jeg ikke ferdig med det,må tilbake neste uke også.Ja ja er jo ikke så ofte i Oslo så får ta det som en tur,med et smil 🙂 Nå vet jeg jo hvordan jeg skal finne frem den korte veien også 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg