PS god karma søkes :)

Ja da tikket det inn en melding om at prisoverslaget på min telefon var klart. Det var ikke gode nyheter nei 2375 kr takk,det var det.Greit at den er 3 uker men det er mer enn jeg er villig, eller har råd til og betale.Må nok se meg om etter en billiger løsning enn som så ja.Min gamle arve PC er i ferd med og få nervesammenbrudd,slår seg på og av som den selv vil :-))))Så kunne nok hatt en bedre start på dagen ja,så er det noen som har mye god karma så må dere bare sende den over til med ;-)Trenger et lite skifte i hellet NÅ!

Når jeg kjørte mamma på butikken i går ville hun innom en gjenbruksbutikk,noe jeg jo ikke hadde noe i mot 🙂 Der fant jeg disse to fine kokebøkene til en rimelig penge,disse tror jeg kommer til og gi meg og de som må spise maten min mye glede 🙂

Har fått puset litt flere viduer også,så nå er det støvtørking og vask som gjenstår.I morgen skal jeg jo ha 16 år`s lag for Cassandra med en gjeng med ungdommer;så bare og begynne og forberede seg 🙂

Håper dere andre har en fantastisk fredag <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg