Ny uke :-)

Ja da starter en ny uke med nye muligheter 🙂 Slik det ser ut nå blir det en uke jeg ikke skal behøve og ha fritidsproblemer. Skal til Bjørkelangen en tur i morgen,onsdag blir det en tur til Oslo igjen.Tirsdag og torsdag tror jeg det er kamp,og fredag får jeg noen venner på besøk.Lørdag er det Julian sin tur til og bli feiret,må jo bake titt til det også.Søndag drar jeg på en liten tur og kommer ikke tilbake før tirsdag,det tror jeg skal bli godt med noen dager vekk 🙂 Tar nok ikke feil når jeg tror det sikkert dukker opp noe uforutsett også,håper det er av det positive slaget:-)

Ønsker dere alle en super uke med masse smil og glede <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg