Savn.

Ja jeg føler så utrolig savn,når en du er utrolig glad i ikke vil ha noe mer med deg og gjøre :-/ Og du har aldri fått høre fra vedkommende hvorfor,det er vanskelig.Så utrolig vondt og bare bli kuttet ut,uten og få høre grunnen.Føler at jeg er en ganske rund og grei person som gir mye av meg selv.Noen ganger gir jeg nok mer enn det jeg egentlig har kapasitet til.

Ingen god følelse når det er slik! Da er ikke nattesøvnen god og finne,men jeg elsker alle mine over alt på jord <3 Men noen ganger så strekke man bare ikke til.Må bare leve med det,for noen ganger må en bare ta hensyn til en selv 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg