En sammenheng.

Endelig har jeg kommet til noen som tar tak i meg og hele meg 🙂 Har jo i alle år når man har vert innom sykehus fått servert noe jeg jeg ikke forstår helt.De snakker jo ikke mitt språk disse legene. Hjerneinfarkt hva er det,er det ikke hjerteinfarkt det heter da ? hadde ikke hørt om.Fikk den diagnosen i 2008,ok si en blødning på hjernen da.

I dag har jeg for første gang fått forklart min legejournaler forklart i et språk jeg forstår,endelig 🙂

Har vert en lang vei og gå,men nå forår jeg litt mer av hvorfor ting er som de er. Hvorfor dører kna være for smale,at jeg alltid setter glasset borti tallerkenen. Er ikke for at jeg vil ha opp,og vil holde en tale :-)))piling pling.Vel da er det en forklaring på hvorfor enkelte ting er som de er 🙂 

Er bare så glad for og ha kommet til noen som endelig gir meg noen svar jeg kan forstå.Som ser hele meg,går tilbake og leser papirer og henter inn opplysninger om meg.Setter ting i en sammenheng,så jeg ikke føler meg som en skrulle :-))))

Så deilig og komme til noen som ikke bare ser på en utslitt rygg med flere skiver som er ute på tur.<<men ser at det er mer som ligger bak.Så i dag er jeg så glad for og bli sett å få noen svar,og ikke minst bli tatt seriøst 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg