Håper på en bedre dag.

Da er denne dagen over,har ikke vert en av de best.En dag som de som møter meg ikke kan se at noe er i veien,men hvor jeg ikke har det noe greit.Hode pinen satte meg ut store deler av dagen,piller og mørket til kl 1200 så begynte det og bli til og leve med.Men nedtrykt heten ville ikke slippe taket helt.

Men i morgen er en ny dag,ny time ny lege.Så får vi se hva det bringer for min plan er og ha en fantastisk dag 🙂 Det er helg,har mine fantastiske jenter rundt meg <3 Positive mennesker,følelser,tanker og indre ro 🙂 Samle energi til en travel Lørdag,ut og treffe mange folk på dugnad på ølfestivalen.Blir nok veldig hyggelig jobb og selge øl bonger,for da treffer jeg nok de fleste som er på den festen tenker jeg.Er nok ikke mange på den festen som ikke kjøper bonger.Som det sosiale mennesket jeg er så må jeg si det er dugnadsjobben for meg.Gir nok meg like mye som idrettslaget tror jeg 🙂 dette blir nok en fin helg <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg