Endelig hemme:-)

Ja da har jeg kommet meg hjem igjen.Hadde lege time kl 1110 og kom ut kl 1245,ikke det at det tok så lang tid med meg da .-) Men kom jo ikke inn til legen før kl 1220.Fikk fem sprøyter med bedøvelse i nakke og rygg,så får vi håpe det hjelper litt da.Blir en ny runde om en uke,så det er bare og glede seg :-/

Resten av dagen tror jeg at jeg skal prøve og ta det litt rolig. Har noen flinke jenter som hjelper meg så det tror jeg skal gå veldig bar <3

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg