Når viljen er større enn vettet :)

Ja hva da ?Jeg vil og jeg vil få til og gjøre både det ene og det andre jeg.Gjør det meste også,men vet jeg ikke burde.Stiller nok de største kravene til meg selv,for jeg vil jo.Og jeg gjør det meste også,men så sier den forbanna kroppen så tydelig i fra etterpå at dette skulle du ikke gjort nei.Blir så sur,for jeg vil jo da.Vil stille opp for familien min,engasjere meg her og der,vaske styre,lage masse mat.Gjorde jo alt dette før da,så pendla jeg og var butikksjef i tillegg.Var da ikke så sliten da,ikke før jeg fikk det lille hjerne infarktet.da begynte ting og gå nedover.Men jeg vil jo bare så mye mer enn jeg til tider klarer og mestre.Men faktum er at jeg mestrer jo mye av det også på pur trass.Men i morgen skal mor dra ut av sitt hus,å gjøre sitt.Komme tilbake til et hus som dufter av grønnsåpe,så herlig.Hipp hurra for høstferie,og en datter med støv på hjernen som vasker huset for mor <3 Første gang i mitt liv som noen gjør dette for meg,takk Bella <3

Blir så deilig å komme hjem til rent hus :-)Da  kan jeg bare kose meg med jentene mine i morgen,for da skal Bella få Sushi 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg