Herlig dag:-)

Har hat en herlig dag. Ikke gjort noe serlig,da mine fantastiske jenter gjorde det mest i går.Bare surra runt,hat jente fnising og glede i huset.Kan da egentelig ikke bli bedre enn det.Laget og spist god mat sammen med jentene og en venninne,trivelig med gjester rundt middagsbordet.

Som disse herlige barna vet er det bare en regel som gjelder og det er denne :-)Så Julian har vert gitt mor både kyss og klem før han satte nesa tilbake til Halden for en stund.

Hatt besøk av min gammle stefar,å klippet han også.Huset har virkelig vert fylt av liv og latter i dag,men ikke stress 🙂

Bella og Elena er nå dratt til pappan sin,Cassandra er på overnatting hos en venninne.I morgen skal ikke noen vekkeklokke ringe.bare meg og hundene.Våkne og la kroppen få litt tid før jeg bryter meg opp fra senga :-)Arnt drar på høstferie,jeg og Cassandra skal kose oss med jente kveld.Siden det er bare oss toer sjansen ganske stor for at vi går ut og spiser middag i morgen tenker jeg 🙂

xoxo Jacqueline
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg