Gruer seg litt.

Sitter her og gruer seg litt til i morgen  da.Nytt lege besøk og nye sprøyter,føler meg ikke helt klar til det.Men det må jo til for og se om ting blir litt bedre i denne kroppen.Har jo faktisk kunnet vri litt mer på hodet etter at jeg fikk de i sist uke. Jeg må si jeg ikke angrer på og ha byttet lege til Christian Mayer,jeg har ikke blitt tatt så på alvår på lenge.Føler at det er en som er på mitt lag,vil virkrlig hjelpe.Var der fikk ny time uken etter for nye behandling :-)Endelig etter mange år funnetpersoner som ser meg,og vil hjelpe. Ikke minst snakker de seg i mellom for og finne den beste løsningen for meg :-)Deilig og ikke bare føle seg som et nummer i rekken må jeg si 🙂

Gruer meg litt til i morgen,men er det ikke noe som heter “vont skal vont fordrive” 🙂

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg