Fryseboksen kan være god og ha :-)

Formen har ikke vert helt på topp i dag,etter sprøyte behandlingen. Siden det var bare meg,Shari stakk innom på litt mat.Stakk jeg hodet ned i fryseren og så hva jeg hadde av mors ferdigmat der.

Siden jeg og Shari er på samme bølgelengde ble det den fantastiske retten oppstekt blodklubb :-)Mmmmmm

Med levende lys på bordet og litt øl i glasset,ble det en avslappende kveld.Nå Kjennes denne kroppen ikke serlig god ut,men det heter vel vont skal vont fordrive så vi får se. Nå skal jeg få vente i 2 uker får det er pånn igjen med ny sprøyte runde.Håper på en bedre dag i morgen jeg 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg