Mamman til Philipe <3


Jeg er i dag en dame på 48 år 🙂 Men når jeg ble mamman til Philipen var jeg bare 16 år. Har aldrig angret på at jeg er mamman til Philipe<3 Men hadde jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg nok ventet noen år med å bli mor :-)Gått litt mer på skole å lakt et bedre gunnlag for meg selv.Gjentar meg selv , elsker min sønn over alt på jord jeg <3 Men prevangsjon er en lur ting:-))))Noe jeg ser viktigheten med og snakke med mine døttre om:-) For sex kommer der til og ha:-) Har vert der og har ikke glemt det jeg :-)Tenk på utdanning og hva dere har og gi til de barna dere får :-)Jeg har jo fått 7 utrolig nydelige barn til jeg,angrer ikke på det heller jeg.Det jeg angrer på er at jeg ikke tok en utdanning jeg selv ønsket og ville trives i <3 Lytt til hjertet og gå den veien som ditt indre sier <3 ikke gå på den smellen jeg gjorde,er ikke noen frisør jeg. Kokk var jo det jeg skulle bli. Nå er jeg utdannet frisør,som jeg ikke er.Skulle ønske jeg var kokk, for det er de mitt hjerte ligger <3

xoxo Jacqueline 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg