Ett lite frø fra Kreta :-)

For 3,5 år siden var min datter Victoria på Kreta i praksis. Når hun kom hjem hadde hun med gave til mamman sin.Olivenolje som prestedatteren hadde laget,den var bare helt nydelg og for en duft den hadde. Muen hun hadde også med seg 3 sitroner som hun hadde plukket fra treet i hagen. Disse hadde en aldeles nydelig duft av sitron,ikke som de vi får kjøpt i butikken her.De må man sjære i for og kjenne lukten av sitron.

Så når jeg på mitt kjøkken sto  og brukte av disse sitronene tengte jeg “jeg stikker ned noen frø i en potte og ser hva som skjer ” Å se hva som er skjedd,opp kom denne :-)Den har fått bo i drivhuset i sommer,men nå har den fått flytte inn for vinteren da jeg er litt redd for den <3 Den er nå 65 cm,ser ut som den har trivdes ute i drivhuset.Den som jeg har begynt og vente på våren allerede 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg