Forfengelig :-)

Ja jeg kan vel ikke annet enn og innrømme at jeg er litt forfengelig ja 🙂

Har en viss interesse for klær,har jo jobbet i klesbutikk i flere år også.Så da ligger det litt i kortene at jeg fortsatt liker og henge rundt i klesbutikker 🙂

Nå formen ikke alltid er på topp,så føler man seg jo ikke noe bedre hvis man ikke fikser seg opp.Den dagen jeg slutter og bry med om hvordan jeg til en hvis grad ser ut,da har jeg gitt opp. Så nå er det bare og begynne og planlegge morgendagens antrekk,da skal jeg en tur til Lillestrøm så må jo ta seg pent ut :-)))

xoxo Jacqueline 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg